За свалянето ги свалих. Ще видя как ще го слагам новия колектор. Дано да успея само отгоре, че отдолу ми се вижда невъзможно. Да не говорим, че и в момента нямам достъп до канал.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеЗа свалянето ги свалих. Ще видя как ще го слагам новия колектор. Дано да успея само отгоре, че отдолу ми се вижда невъзможно. Да не говорим, че и в момента нямам достъп до канал.
( в това число и бензиновите щуротии и вакумните маркучи)
Доста пъти се вади единия вакумен маркуч при мен (от дошлото налягане), но от гърмеж също може да излезне а от там да дърпа въздух което да се отрази на работата на двигателя!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеКато спомена за вакууми, дали е възможно да е прецакан вакуумния регулатор за налягането на горивото и от там да се получава натичане на бензин и това запалване в колекторите?
Обикновенно пукане във всмукателен колектор е от бедна смес, а ако гърми в гърнетата е от богата смес. Всичко това, ако няма проблеми с газоразпределението откъм валове и зацепване.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Точно така, пукането в колектора е от бедна смес.
Ако имаш проблеми с паленето, не задържа обороти, и трябва да я палиш втори път, след това студена не се форсира, забива муцуната, не върви, пука, и когато загрее се оправя напълно - това са мръсни дюзи!
Чистиш ги професионално и колата дори зимата в най-големия студ може да я подкараш веднага, студена, без да забива муцуната и да пука.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеТочно така, пукането в колектора е от бедна смес.
Ако имаш проблеми с паленето, не задържа обороти, и трябва да я палиш втори път, след това студена не се форсира, забива муцуната, не върви, пука, и когато загрее се оправя напълно - това са мръсни дюзи!
Чистиш ги професионално и колата дори зимата в най-големия студ може да я подкараш веднага, студена, без да забива муцуната и да пука.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеМоже и така да е, но миналата година ги чистих дюзите. След това чистене пак си остана трудното палене но тогава не пукаше.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеКато спомена за вакууми, дали е възможно да е прецакан вакуумния регулатор за налягането на горивото и от там да се получава натичане на бензин и това запалване в колекторите?
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеПри мен имаше друг проблем с вакуумния регулатор и по-точно с другата джаджа, която прилича на него - гасителя на импулси. Беше му изкривено щуцерчето и смучеше въздух от там яко.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеFurious 155, искаш да кажеш, че може да не са ги изчистили инйекторите както трябва ли? Аз имам един комплект от старата колица, но не са чистени. Мога за проба да ги сложа тях, без да ги чистя?Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:01.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениепо-скоро се е изливал бензин оттам, ако е било с нарушена цялост... и си губел налягане.
Comment
-
Колеги, смених колекторите и колата запали без проблем. Само, че докато слагах колекторите реших да направя и някои други неща-къде с причина, къде без причина. Та, оказа се, че имам само две читави дюзи и ги сложих на първи и втори цилиндър. Освен това, смених и вакумните маркучи на регулатора на налягане на бензина, на газовата също и едно бензиново маркуче, което връща бензина от рейката. Реших да проверя и свещите и се оказа, че всичките са с керемидено кафеникав цвят. Все пак бяха ми останали 4 нови свещи и смених тези, на които ми се стори, че разстоянието между полюса и електрода е по-голямо. След всичко това сега незнам откъде може да е дошло взривяването на колекторите. Все пак си остана това трудно форсиране на бензин, докато колата още е студена. Реших, без да знам дали трябва или не, да проверя съпротивлението на температурния датчик, който е сложен на термостата. При 20 градуса температура на водата съпротивлението беше 2,1 килоома, а пише, че трябва да е 2,5 килоома. Това дали е прекалено голяма разлика и трябва да го сменям?Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеКолеги, смених колекторите и колата запали без проблем. Само, че докато слагах колекторите реших да направя и някои други неща-къде с причина, къде без причина. Та, оказа се, че имам само две читави дюзи и ги сложих на първи и втори цилиндър. Освен това, смених и вакумните маркучи на регулатора на налягане на бензина, на газовата също и едно бензиново маркуче, което връща бензина от рейката. Реших да проверя и свещите и се оказа, че всичките са с керемидено кафеникав цвят. Все пак бяха ми останали 4 нови свещи и смених тези, на които ми се стори, че разстоянието между полюса и електрода е по-голямо. След всичко това сега незнам откъде може да е дошло взривяването на колекторите. Все пак си остана това трудно форсиране на бензин, докато колата още е студена. Реших, без да знам дали трябва или не, да проверя съпротивлението на температурния датчик, който е сложен на термостата. При 20 градуса температура на водата съпротивлението беше 2,1 килоома, а пише, че трябва да е 2,5 килоома. Това дали е прекалено голяма разлика и трябва да го сменям?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment